۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۰۴

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا؛

گیتی پسند نایب قهرمان شد/ قهرمانی نماینده تایلند با دست‌های یک ایرانی!

گیتی پسند نایب قهرمان شد/ قهرمانی نماینده تایلند با دست‌های یک ایرانی!

تیم فوتسال گیتی پسند ایران با شکست مقابل تیم چونبوری تایلند از رسیدن به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بازماند. این دومین شکست گیتی پسند از تیم چونبوری در این مسابقات بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتسال گیتی پسند ایران و چونبوری تایلند بعدازظهر امروز یکشنبه در فینال چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در شهر ناگویای ژاپن به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی چونبوری در ضربات پنالتی به پایان رسید. این مسابقه در وقت‌های معمولی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

این در حالی است که گیتی پسند در نیمه اول موفق شده بود با گل حسین طیبی یک بر صفر پیروز به رختکن برود. تیم چونبوری در نیمه دوم و در حالی که حدود یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، با پنج نفره کردن مسابقه موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند و بازی را به وقت‌های اضافی و در نهایت ضربات پنالتی بکشاند. در ضربات پنالتی شاگردان رضا لک با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند تا تیم چونبوری به عنوان قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برسد.

محمد طاهری پنالتی تیم گیتی پسند را به گل تبدیل کرد ولی ضربات افشین کاظمی و مهدی جاوید توسط اسماعیل عباسیان دروازه بان ایرانی تیم تایلندی مهار شد. این در حالی است که تیم گیتی پسند در مرحله مقدماتی این مسابقات هم مغلوب چونبوری تایلند شده بود.

گیتی پسند در حالی به عنوان نایب قهرمانی رسید از سه دوره گذشته، دو عنوان قهرمانی نصیب نمایندگان ایران شده بود. تیم ناگویای ژاپن هم امروز با شکست نماینده چین به عنوان سوم دست یافت.

قهرمانان سه دوره گذشته مسابقات به شرح زیر است:

دوره سال میزبان قهرمان
نخست 2010 ایران - اصفهان فولادماهان سپاهان
دوم 2011 قطر ناگویا اوشنز ژاپن
سوم 2012 کویت گیتی پسند ایران

 

کد خبر 2127255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha